torsdag den 7. juni 2012

O último mês começou hoje :(

Min sidste måned i Brasilien startede i dag, tror ikke rigtigt at det er gået op for mig endnu. Om 13 dage er Marta taget hjem. Om 25 er Josi, og om 30 dage er det min tur. 30 dage, hold da op. É nada mesmo.



Hygger mig stadig, selvom vinteren er kommet og her er blevet ALT for koldt (10 grader, ude som inde), var i går hjemme hos Josi, hvor billederne også blev taget. I dag er det helligdag, og i morgen har vi også fri, bare fordi at de ikke gider at gå på arbejde igen, for een dag, haha. Brasilien ♥ 
I dag var jeg tideligt oppe for at hjælpe interact (rotary for unge) med at samle tøj ind til de fattige, som ikke har råd til at købe tøj, og derfor ikke kan holde varmen. :) Altså, indsamlingen havde været igang længe, men i dag kom det hele, og det skulle lægges sammen og bindes sammen alt sådan noget. Min søster fra Curitiba kom også i dag, og i eftermiddags tog vi lige et smut til Argentina. Her til aften har jeg lavet fine cupcakes med mine søstre, så vi hygger os skam. Selvom det er aaaalt for koldt!

Smutter nu, tchauzinho, beijos e abraços. Ilhes amo, tomara que veja todos vocês no aeroporto, quando chegar lá! Até em breve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar