søndag den 3. juli 2011

Afrejsebriefing!!

Ja, så har jeg været i Jylland. I Ulstrup (en pikro, altså mindre end mikro, by ved Randers).
Vi stod op kl. umenskeligt tideligt (vi har jo sommerferie) fredag morgen, og for samlet at køre til Ulstrup sammen med alle de andre seje outbounds..

Afrejsebriefing er = mangel på søvn, hawaii-party HELT til kl. 01.00 (tyk ironi hvis i ikke fornemmer det), et utal af foredrag af Rotary mennesker (synonymt med mænd over 50 år), ingen pauser, det berygtede Rotary Race (um, doís, três, ganhamos! viva sul do brasil!!), en meget stram tidsplan, morgen gymnastik  og en hel masse andet.

Det var meget, meget hyggeligt, og på trods af, at vi nok det meste af tiden lignede zombier, og at vi nogen gange fik ondt i maven af grin, så var det jo også meget alvorligt, og der var selvfølgelig ingen der kom til at lukke et øje til de selvfølgelig helt utroligt spændende foredrag (vel, Siri?)

Men afrejsebriefingen betyder selvfølgelig også, at der nu kun er 1 mdr. og 1 dag til jeg rejser til Brasilien!! Det glæder jeg mig naturligvis rigtig, rigtig, rigtig meget til, men det betyder jo også, at jeg skal sige farvel til rigtig, rigtig mange mennesker... :(

Men lad os ikke dvæle ved det triste, det skulle jo helst opvejes af alt det gode og spændende...

Beijos
PS. Ved godt, at det er ret så trist at se på, når der ikke er nogen billeder, men vores program var meget stramt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar