mandag den 1. august 2011

Lige ved og næsten

Så er det snart. Om 3 dage er min 23 kg tunge kuffert pakket og jeg sidder jeg i flyveren, på vej, til mit livs vildeste eventyr (og forhåbentlig starten på et af de bedste år i mit liv!!)

Men det er først om 3 dage, og der er meget  der skal nås inden!! Heri blandt at pakke min kuffert (er slet ikke startet, den er ikke engang tømt endnu :S !!), lave ca. 100 pins (som jeg senere skal bytte med andre udvekslingsstudenter) og få styr på mine papirer fra Rotary...


Mit værelse p.t.
Jeg er, naturligvis meget spændt på at komme afsted, men alligevel er det først, så småt ved at gå op for mig nu, men tror stadig ikke, at det er gået op for mig, at det rent faktisk er et helt år jeg skal afsted... Hvordan skal min kuffert kunne rumme alt hvad jeg skal bruge i et helt år, når der normalt kun er plads til ca. 2 ugers tøj?!?

Har btw også fået købt værtsgaver i dag.. Har været helt lost, men endte med at købe bl.a. 3 bøger (en til hver familie) om Danmark (primært København), noget Dansk design (Pilgrim og Georg Jensen) og nogle klassiske tourist ting (garder + den lille havfrue)...

Det bliver så spændende, jeg glæder mig og håber på at jeg får nogle venner, imens at jeg bager de sidste kager til i morgen og pakker min kuffert...

Bjs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar