mandag den 15. august 2011

Iguacu Cataratas!!!!!

So, jeg havde ikke tænkt mig at lave et nyt indlæg før om laang tid, men ja.. Nu skete der jo det, at min amigo nede sydfra var kommet til byen for at se de nok så berømte vandfald, og der skete hverken værre eller bedre end, at jeg blev inviteret med!

Såå, jeg var ude ved vandfaldene i går, utrolig, utrolig smukt, så ja... Her kommer nogen af mine billeder!


Der var lang kø.. Men det er til at forstå..

De første af vandfaldene man kommer til
(det mindste, allerede der var vi blown away, det var så stort og flot)


Det mellem (naajh, det er da heller ikke særlig stort)

Her har vi det så, verdens største vandfald, 10 millioner liter vand i minuttet...

Ved det mellemste vandfald.. Mit flag blev virkelig brugt den dag :D






2 kommentarer:

  1. Er vi ude i Niagara go home? Det ser i hvert fald super flot ud.

    SvarSlet
  2. Det er ikke alene flere gange bredere men også cirka 20 meter højere end
    Niagara Falls, der ifølge konen til den tidligere amerikanske præsident
    Theodor Roosevelt er en køkkenvandhane i sammenligning.

    SvarSlet