tirsdag den 9. august 2011

Link til mine billeder + lidt mere

Johan har fortalt mig, at jeg kan lægge et link ud, til de billeder, som jeg har lagt ind på facebook, og så kan I alle sammen se dem...

Så ved at klikke på linket neden under, skulle i alle være i stand til at se alle mine billeder... (eller alle dem jeg lægger ind på facebook i hvert fald...)

 
Jeg har det godt.. Har ikke været i skole nu, så har trænet de sidste to morgner (har sjippet 1000 "hop"). Der ligger et fitness center meget tæt på, så min søster har lovet at vise mig det, så jeg kan træne der for fremtiden... Jubii!! :D :D
 
Har været i Paraguay i dag, sammen med min mor... Paraguay er tydeligvis fattigere end Brasilien, der er snavset, hektisk og mange billige ting..
 
Alle mennesker i Brasilien tage tilsynladende til Paraguay og shopper.. Mødte i hvert fald min 2. hostmor der ovre...
 
Sproget går også ret godt, hvis jeg nu selv skal sige det... :D Jeg forstår mere og mere (i hvert fald meningen af det, tror jeg, haha), og jeg har aftalt med min søster, at hun fra nu af skal snakke portugisisk til mig, og kun må gentage tingene på engelsk, hvis jeg beder om det...
 
Min familie er virkelig søde.. Jeg var med min søster til English Class i går, og så spurgte jeg, om man også kunne få portugisisk undervisning.. Det kan man godt (dog kun ene undervisning), og så ringede de til min familie senere, som sagde at de gerne ville betale for min undervisning...
 
Dog synes jeg, at det hele virker meget ukoordineret hernede... Jeg skal gå på en anden skole end den som jeg havde fået at vide at jeg skulle gå på, hvilket jeg undrede mig over, men var lidt ligeglad.. Jeg ved jo ikke hvilken skole der er at foretrække... Senere fik jeg så at vide, at jeg skulle skifte skole efter jul, fordi at den lå tættere på min 2. værtsfamilie... Og der begyndte jeg så at brokke mig lidt... Hvis jeg skal have en fair chance for at få rigtige venner, så bliver jeg nødt til at have mere end et halvt år sammen med dem!!
 
Tror vist at jeg (på en høflig måde selvfølgelig, her i Rotary er vi jo høfligheden selv), fik overbevist dem om, at jeg gerne ville gå på den samme skole hele året, og tror også, at jeg har fået lov til det...
 
Vejret her er godt.. 25-30 grader og skyfrit... Tror jeg dør til vinter - ikke mindst i skolen.. Da det er en katolsk skole, er uniformen er LANGE bukser hele året + skolens T-shirt... Jeg døøøør, hvis altså ikke jeg får meget aircondicion.... (pleaase)
 
Bjs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar