onsdag den 31. august 2011

Weekenden!! vol.1

Så kommer (endelig) indlæget om weekenden. Oprindeligt var planen at dele weekenden op i flere, mindre inlæg, men den plan er droppet. Tilgengæld bliver det her enten et monster indlæg eller også bliver beskrivelserne ikke helt så grundige (er nok mest til det sidste, men har ikke helt besluttet mig.) og det er den stadigvæk. For jeg har meget at forælle. (:

Såå, fredag tog jeg som sædvaneligt til Rotary møde. Jeg begynder at forstå lidt mere af hvad de fortæller mig, meen, der er lang vej endnu, før det bliver rigtig, rigtig sjovt :) (ikke at jeg ikke har det sjovt nu, men det bliver noget nemmere, når jeg kan kommunikere med dem...)

Til en afveksling, var der dog (udover en god dessert, haha), også en anden udvekslingsstudent. Eller, hjemvendt udvekslingsstudent. Klubbens udvekslingsstudent fra sidste år, Thais, kom nemlig og fortalte om sit år i Finlandîa, så hende fik jeg også snakket med, og hun var rigtig sød, hvilket er meget heldigt, fordi jeg faktisk skal bo hos dem! Jeg har fået en ekstra værtsfamilie, og er (pt.) oppe på 3, hvilket jeg synes er fint (har jo luftet, at min søster ikke lige er mig, og at jeg føler mig lidt begrænset - har jeg ikke?)... Lover at fortælle jer mere, så snart jeg selv ved noget..

Fredag aften, tog jeg hjem til en af mine veninder, hvor vi havde PYJAMAS-PARTY. Sådan for real, hvor vi havde nattøj i viiildt lang tid, var oppe det meste af natten, lavede underlige ting (som fx at løbe rundt ude på vejen midt om natten), kort sagt, så havde vi det rigtig, rigtig sjovt. Derfor får I lige nogle snap-shots:


Brasiliansk hot-dog


Isa (min bedste veninde) og jeg








Jordbær, som dyppes i kondenseret mælk (og en rest smarties)
= meget sødt, men lækkert (som alt andet hernede)
 Nu orker jeg ikke at skrive mere, men vi blogges jo nok snart!

Bjs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar