torsdag den 1. september 2011

Weekenden, vol.2 !!

Så er jeg kommet hjem fra en omgang manicure/pedicure, og er klar til at dele resten mere af weekenden med jer :D

Søndag havde vi Feojiada for familien (dvs. bedsteforældre, onkler, tanter, fætre og kusiner). Feojiada handler, ligesom Churrasco, om at spise. Til Feojiada spiser man, sjovt nok, Feojiada - ris (as usual), en slags rasp, appelsinskiver, noget underlig salat og en gryderet, som bl.a. består af bønner og griseører...  (not kidding)





Jeg må nok indrømme, at Feojiada, aldrig bliver min livret.. Især griseørene, som ligger og blævrer (det er mest fedt), og er meget tydeligt, når man sidder med tallerkenen foran sig, har jeg det svært med...

Meen, hyggeligt var det nu alligevel - at se andre mennesker, får bare tiden til at gå hurtigere... Og så elsker mine bedstemødre mig. :-)



Så bliver det ikke mere brasiliansk

Disse billeder illustrerer arbejdsdelingen meget godt...






Nå, men jeg er faktisk slet ikke nået til søndagens højdepunkt endnu (for nej, så spændende var feojiada'en heller ikke), men eftersom jeg ikke er tilhænger af mega-indlæg (eller..), så tror jeg, at jeg stopper for nu, og så får i resten i morgen (ligesom på TV3 osv., der er der også altid reklamer lige inden højdepunktet, så ved de, at folk bliver hængende - ligeså gør jeg) ;)

Bjs

2 kommentarer:

  1. Det ser sgu dejligt ud, Anna :D Kan se at du hygger dig ! <3

    SvarSlet
  2. Nu er forventningerne til vol 3, virkelig skruet op ... :)

    SvarSlet