onsdag den 14. september 2011

Gæt et bogstav ...

Ja, hernede skriver de underligt.. Må altid spørge dem, om de ikke kan stave ordet for mig, for jeg kan ikke læse deres bogstaver.. Se blot dette eksempel - smid en kommentar, og gæt hvad det er for nogle bogstaver, så afslører jeg i næste indlæg, hvilke der er tale om (og ja, vi har dem også i Danmark).


Kom lige til at tænke på, hvor hårdt det må være, at være seriøs blogger. Altså sådan en, som blogger hver dag.. Godt det ikke er mig, for det er jeg da ikke særlig god til..
Undskylder meget, at mine seneste indlæg har været uden særlig meget indhold, men jeg lover at der kommer et godt indlæg snart.. Det tager bare så lang tid, for jeg skal virkelig tænke over, hvordan jeg skal formulere mig - en konsekvens af, at jeg aldrig snakker dansk længere... (tør slet, selet ikke tænke på, hvordan jeg snakker om 10 måneder)

Men I skal da ikke snydes for et godt grin.. Dette er, hvad jeg lavede (eller, prøvede på) i kemi i dag..

Lindaaas, kkkkk
(Vi er fisk, hvis nogen skulle være i tvivl)
Beijos

3 kommentarer:

  1. Et 'b' og et 'c' - eller to avancerede brasilianske smileys ... ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er enig med Torkil
    Johan :)

    SvarSlet
  3. Neeej, drengene er galt afmarcheret.

    Første bogstav er rigtig nok 'b', men de næste er 2 gange 'k'

    Babba

    SvarSlet