mandag den 19. september 2011

Sightseeing

Godt jeg har Marta. Hun har de mest fantastiske værtsforældre, som nyder at lege turister i deres egen by, og derfor gerne tager mig og Marta rundt..

Vi startede ud søndag morgen, med at tage ud til Marco de Três Fronteiras, som egentlig bare er et mindesmærke eller noget i den stil, men det er der Argentina, Paraguay og Brasilien mødes (eller, det gør de ude i vandet, men det er "spidsen" af Brasilien).







Efter denne pigetur, hvor Marta og jeg også fik købt nogle postkort og en lille pin til vores blazer, tog vi hjem og spiste frokost, hvorefter det var afsted igen... Denne gang gik turen først til det buddhistiske tempel, og derefter til STRANDEN.. For ja, sådan en har vi også... (indrømmet, den er rimlig fake, but who cares?)









Ja, det var en dejlig søndag - skønt, at Martas forældre er så søde (for de er virkelig, virkelig søde), min søster har ikke engang set det budhistiske tempel.... De er ikke så kulturelle i min familie, kan I nok forstå...

Vi blogges!

1 kommentar:

  1. Hej Anna
    Hyggeligt at følge med i dit brasilienske eventyr. Jeg har lige været lidt bagud i min bloglæsning, så jeg fik aldrig deltaget i bogstavs konkurrencen. Jeg tror måske at din forvirring skyldes at det ikke er latinske bogstaver, men derimod græske bogstaver du er blevet udsat for. Hvis mit gæt er rigtigt er det et zeta (z) og et phi (x).
    http://en.wikipedia.org/wiki/Zeta
    http://en.wikipedia.org/wiki/Phi
    Hvis mit gæt er rigtigt passer det også meget godt med at du kun er stødt på de bogstaver i matematik, hvor man af en eller anden grund har en forkærlighed for græske bogstaver.
    /Marten

    SvarSlet