søndag den 2. oktober 2011

Orientation Weekend!


I alt tog jeg 495 billeder på disse 3 fantastiske dage, så hvad I ser er blot et meget, meget, meget lille udpluk (det tager mega, mega lang tid at uploade billeder).

Ud over en hel masse formelt (om reglerne, som vi skal overholde og turene) bestod det i sightseeing (vandfaldene, Itaipu og Paraguay) og hygge. Jeg har snakket med så mange nye mennesker, byttet så mange pins og jeg har fået så mange nye venner. I Brasilien er der generelt rigtig mange mexicanere, mit distrikt ingen undtagelse, men det er kun godt. For mexicanere er de sødeste og sjoveste mennesker. Og så går de vildt meget op i det med pins, deres pins er altid så flotte. Men det er jo kun win for mig. :D

Som I kan se på det øverste billede, så boede vi på et vildt lækkert hotel (Recanto Park Hotel, hvis I vil se flere billeder), som er ejet af vores distrikts guvenør (noget rotary halløj med alle de titler, aner ikke hvad hans funktion er), men jeg klager ikke. I det hele taget, blev vi forkælet. Bussen vi blev kørt rundt i var vildt lækker, vi spiste altid på de lækreste resturanter (nu kan jeg også kryde 'churrascaria' af på min 'want to do' liste) - og Rotary betalte det hele, hvilket vist også er ret unikt. Men igen, jeg klager bestemt ikke.

Undskyld for ikke at lave et særlig detaljeret eller særlig langt indlæg, og for ikke at have blogget i noget tid - jeg er stadig i live, og intet nyt er godt nyt, men jeg skal nok prøve, at få taget mig sammen til at lave nogle flere små indlæg til jer, for jeg mangler ikke ting at skrive om. Men mere om det en anden dag.

Vi blogges!
Beijos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar