torsdag den 6. oktober 2011

Et fantastisk citat

En af mine venner fra Mexico postede dette i vores facebook gruppe, og selvom jeg jo stadig kun er i begyndelsen af aaret, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at det er fuldstaendig rigtigt. Det var paa portugisisk, saa jeg goer jer lige den tjeneste at oversaette til engelsk. (For besvaerligt at oversaette det til dansk, og det lyder uden tvivl bedre paa engelsk.)


Those days I was thinking and came to the conclusion that exchange is a kind of a rollercoaster, even though it sounds silly, just listen: When you enter the queue for the rollercoaster, the rollercoaster looks huge and distant, and as you get closer, and the amount of butterflies in your stomach will increase. Then comes the moment, when you sit in the chair, without a way back, and think: "What have I done?" Then it starts to accelerate. At first, you are apprehensive, but then you start enjoying it, and realise, how good it is, and that you never want it to end. But suddenly, the ride is over, and you say: "OMG, was this everything?? I want more, I want more!" The onliest difference is, that you can alwas do the rollercaster once more. Exchange is a once in a lifetime experience...


Og hold da op, hvor kan jeg godt maerke nogen gange, at jeg ikke vil hjem. If those moments could last forever.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar