tirsdag den 18. oktober 2011

Flyttet

Ja, I maa undskylde, at aktiviteten her paa bloggen er lidt svingende, men intet nyt maa betragtes som godt nyt (om ikke andet, for at I ikke bekymrer jer unoedigt).
Fandt lige ud af, at jeg rent faktisk bloggede i sidste uge, saa man kan da ikke beskylde mig for at vaere en daarlig blogger.. For her kommer endnu et indlaeg!
Som jeg ogsaa fortalte i sidste indlaeg, havde jeg nogen fridage i sidste uge. Det var ikke fordi der var de store planer, men jeg var i Fransico Beltrão onsdag, hvor jeg moedte en hel masse af de andre udvekslingsstudenter igen - det var gensynsglaede der ville noget!!
Torsdag fik jeg lavet havregrynskugler og aeblegroed, uhmmm, hvor var det godt!! Al regnen gav den helt rigtige efteraarsstemning ♥ (vil tro, at 30 grader, the og aeblegroed er en lidt sjov komi)
Fredag kunne jeg fejre 10 uger/70 dage (hvis I ikke selv kunne regne det ud), og det blev gjort med en tur i bio og en hel masse kedelig pakning.. Jeg HADER at pakke, lige meget om det er ud eller ned!
Loerdag var jeg til Guns n' Roses koncert i Assuncion, Paraguays hovedstad. Det er jo ikke fordi jeg normalt hoerer meget Guns n' Roses (maatte faktisk lige google dem inden, for at jeg havde en ide om hvem de var, lidt pinligt, hvis jeg nu selv skal sige det), men jeg har det saadan, at det gaelder om at faa saa mange oplevelser som muligt det her aar, og for at jeg kan faa det, saa bliver jeg noedt til at vaere aaben for nye ting.. :)

Nu er det jo ikke for sjov, at titlen paa indlaeget hedder flyttet (jeg kan ellers godt vaere sjov, det er bare lidt irriterende, naar de ikke forstaar dansk humor, og jeg skal til at forklare dem joken).. Eller for sjov, at jeg gik og pakkede hele fredagen..

FOR SOENDAG FLYTTEDE JEG!

Det var godt nok underligt at flytte, at sige farvel til det som man betragtede som sit hjem, og mennesker, som jeg har kaldt for mor og far.. Men jeg elsker mit nye hus, min nye familie, min nye hund (som hedder Pipoca = Popcorn) og i saerdeleshed min soester!
Selvfoelgelig foeler jeg mig stadig lidt fremmed, men det skal nok blive rigtig godt, har simpelthen vaeret i saa godt humoer siden jeg er flyttet (og helt vildt traet, saa flok tror nogen gange, at jeg er sur, skal vist til at laere at smile i soevne).

Her i mit nye hus er stikkontaterne anderledes end i mit gamle hus, saa jeg kan ikke faa opladet min computer foer jeg har faaet koebt en ting (som jeg forhaabentligt finder snart), og derfor gidder jeg heller ikke blogge, for blogning er ikke saa sjovt uden billeder, vel??

Vi blogges (om laaang tid)

Beijooos ♥

PS. Det gaar godt med sproget. Fik at vide af min portugisisk laerer, at jeg snakkede port som en der havde vaeret her i 5 mdr... Og min nye soester sagde, at jeg sagde det meste rigtigt (altsaa rigtig komosition af saetning, rigtig boejning osv), saa det blev jeg sjovt nok ogsaa glad for at hoere!

1 kommentar:

  1. Det lyder trods alt ikke som om, at Guns N'Roses skal til at fylde hele din ipod ud. :-)

    Medina har nyligt udgivet ny cd ... Itunes er utvivsomt leveringsdygtig.

    SvarSlet