torsdag den 13. oktober 2011

Chuva ...


Når det regner i Foz, ja så regner det. Gerne hele dagen. Så hygge ved poolen bliver det desværre ikke til, tilgengæld hygger jeg mig indendøre med musik og en kop the (jaja, det er kun 22 grader i dag, og så er vi altså nogen, som begynder at fryse. Tror jeg finder skisokkerne frem.).

Efterårsferie har vi ikke (ville da også være ret fjollet, eftersom det er forår hernede), men vi har/har haft fri onsdag, torsdag og fredag denne uge. I hvert fald på min skole.
Senere i dag tager Marta og jeg hjem til Sidney (min søsters bedste ven, og nu også min ven), hvor jeg skal lave æblegrød og havregrynskugler. Ihh altså, det er jo næsten som at være hjemme i Danmark.


Vi blogges, hvornår ved jeg ikke!
Hav det godt så længe, og spis nogen æbler for mig (for de danske æbler er altså det bedste!!)


1 kommentar:

  1. Det er jo stort set som en dansk sommerbyge ... :-)

    SvarSlet