lørdag den 27. august 2011

Churrasco

En ting jeg helt glemte at fortælle om i mit indlæg om maden var Churrasco, som er brasiliansk barberque. Det er virkeligheden "bare" kød, kød, kød, hvidløgsbrød, kød, kød og kød. Det smager SÅ godt, jeg ved ikke hvordan jeg skal klare mig uden, når jeg kommer hjem til Danmark igen..

Den særlige churrasco-ovn
(Brasilianernes grill)



 


Til et churrasco er det ikke sådan, at man får en hel bøf, kødet skæres i små stykker, og så sidder man og spiser af et/flere fade - lige efter mit hoved. :) :)

Har forresten besluttet, at jeg ikke vil have kontakt til Danmark i denne uge, bare for at se, hvordan det går (jeg kan jo lige så godt vænne mig til det, jeg bor i Brasilien, ikke i Danmark), så medmindre det er emergency, så er jeg ikke lige sådan til at komme i kontakt med. Tilgengæld vil jeg prøve (jeg lover INTET) at holde bloggen opdateret, så I ved, at jeg er i live.. :)

Efter at random mennesker er begyndt at kommentere min blog (har slettet kommentarerne), har jeg besluttet, ikke at lægge links til mine billeder på facebook her længere, men I skal være hjerteligt velkomne til at sende en mail, så sender jeg jer et link til billederne.

Beijos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar