mandag den 29. august 2011

Tjahh..

Jeg har haft en rigtig, rigtig dejlig weekend, og meningen var, at indlæget skulle handle om det, men der er simpelthen sket så meget, at jeg lige skal finde ud af, hvor jeg skal starte - og det har jeg ikke tid til nu... :-)

I stedet, ville jeg blot vise jer dette billede, af mig som sjipper - for det gør jeg ret meget.. Sådan set kan jeg komme i fitness, gratis, men der er blot det ved det, at der er ret langt (5-10 min i bil, men så langt får jeg slet, slet ikke lov til at overveje at gå!) til netop det fitness center, og så jeg bliver nødt til at være der i 3 timer.. Det ville muligvis være godt for min kondition, meeen, 3 timer er lige i overkanten hvis man rent faktisk træner, og at sidde og vente i en 1-1,5 time, velduftende (??) og i svedigt tøj, er heller ikke lige sagen.. Så jeg tager komfort modellen, og træner her hjemme. :-)

Jeg sjipper (for tiden) 2000 "hop" (15-20 min), og laver derefter øvelser på min mors maskiner, og lidt øvelser for armene med mine elastikker, men skal til at finde et rigtigt træningsprogram, for jeg har faktisk ingen anelse om, hvordan min kondition er, og hvor meget 2000 hop er..


Jeg har konstateret, at det er vigtigt at sætte sig nogle mål, for at tage sig sammen til at træne, så mit mål for denne uge er, at jeg skal sjippe 10.000 hop (har overvejet at gøre det på en dag, bare fordi det ville være blær - i skal nok få besked, hvis jeg en dag vælger at fuldføre missionen).

Vi blogges

Bjs

1 kommentar:

  1. 10.000 hop - så kan du snart lige så godt melde dig til en marathon. :-)

    SvarSlet