fredag den 17. februar 2012

Carnaval chegou!

Karnevallet er kommet, starter i dag, og varer indtil på tirsdag. Desværre, desværre, desværre, er der ikke noget karneval i Foz. Jeg prøvede at overtale min søster til, at vi skulle tage til en nærliggende by, hvor de har et okay karneval, men der var ikke flere biletter (for at være en del af festen skal man købe indgang, og hvis man ikke køber det, kan man næsten være sikker på at blive bestjålet eller voldtaget).

Så jeg bliver hjemme, og prøver at acceptere, at man godt kan bo et år i Brasilien, uden at opleve karneval. Det er altså øv.. Virkelig øv... Men jeg må vel bare se det som en god undskyldning for at komme tilbage senere, for karneval skal jeg opleve, i hvert fald een gang i mit liv!

Billederne er fra min Nordøst tur, hvor vi havde et "carnavalinho" (lille karneval). Det kom selvfølgelig ikke i nærheden af et rigtigt karneval, men det var da meget hyggeligt. Har desværre ikke nogen ordentlige billeder af drengene, som stort set alle sammen var klædt ud som piger.


(ja, mine øjne ser utroligt underlige ud, já sei)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar