søndag den 12. februar 2012

Voltei

Er tilbage i Foz efter en uforglemmelig rejse. Den bedste måned i mit liv, jeg har lavet så mange venskaber som jeg håber vil vare for evigt. Hvis rejsen skulle have point for mængden af tårer som trillede ned af mine kinder, da jeg sagde farvel til de andre exchanges, er den uden for kategori.
Jeg tog 2205 billeder, i kommer helt sikkert ikke til at se dem alle sammen, men her har i nogen. Jeg havde en SKØN tur.

Lencois

Højeste punkt i Lencois området


Praia de amor

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Favella i Rio de Janeiro (i øvrigt den samme, som den hvor Michael Jacksons "They don't care about us" blev optaget")



Solnedgang i Rio de Janeiro, fra Pão de Acúcar (bemærk Cristo i venstre side)

2 af mine bedste venner, Emre fra Tyrkiet og Raúl fra Mexico.


Ipanema. I forgrunden, Raúl, Luis (Østriger) og Sabina (min bedste rotary-veninde fra Danmark)


Ipanema. Bemærk fortovet, på Copacabana er det "bølger"

1 kommentar: