mandag den 9. januar 2012

Nordøst

Ja, så rejser jeg på til Nordøst en måned, hvilket da bliver rimelig lækkert, hvis jeg nu lige skal sige det, så det betyder også, at I ikke kommer til at høre mere fra mig, før i februar (stakkels jer, hva'?)

Nå, men jeg tænkte at I lige skulle få lidt random billeder, som I kan kigge på, indtil jeg kommer tilbage, med billeder fra den anden ende af Brasilien! :D


Billederne ovenfor, er fra da vi lavede trote med Bia (ex udvekslingsstudent til Danmark), da hun passerede optagelsesprøven til universitetet. 


Mit værelse tideligere i dag, da jeg skulle pakke ... Jeg er ikke færdig endnu, det bliver sent i aften kan jeg mærke ...

Min fine skabsdør/billedvæg :)

Standard hygge i Brasilien, :)))) I Danmark eksisterer hygge om vinteren, hernede er det om sommeren, hvor man sidder ude til sent om aftnen (kulde eksisterer jo ikke)

I må hygge jer, og lade være med at forventet alt for meget af bloggen den næste måned, ellers kan i jo tjekke mine gamle indlæg ud ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar