søndag den 1. januar 2012

2012

Oh yes, så blev det også 2012 i Brasilien, og jeg fejrede det med manér, og var først hjemme kl. 06.30 i morges (men shhh, ikke sig det til min mor, hun tror, at vi kom hjem kl. 05. Kan ikke helt se, at det skulle være så meget bedre, men altsååå)

Men ja, jeg havde en festlig nat (nej, jeg var ikke fuld, don't worry, det var der tilgengæld mange andre der var), og jeg skal lige love for, at man får meget opmærksomhed, når man er blond (hernede er jeg meget blond)

Nå, men ja, det er vel billederne i vil have? Så slipper jeg for at skrive mere, here you go:

En lille tur i poolen med min ældste søster, Natália

Thais puster balloner

Jeg tegner på balloner

Poolen fyldes (min ballon,


Hahhahahah, Natália lånte mit kamera, imens mig og Thais gjorde os klar

Mor + 3 søde søstre

Na baladaaa




   
I taxaen på vej hjem .. (jaja, her tager man taxa hjem for forældrene gidder ikke at stå op - og de skal helst heller ikke vide, hvor sent man kommer hjem- , og det er for farligt at køre bus om natten)
Hjemme igen, skoene er smidt, og solen er ved at stå op

Min søster Thais havde fået lov til at være min personlige stylist, så jeg kom til at ligne en ægte brasilianer, og det var da også meget sjovt! Som i kan se, så havde ALLE hvidt tøj på, forstod aldrig helt hvorfor (nok også fordi, at når man spørger dem, så er svaret for det meste: "det skal man bare"), men sjovt nok (og godt at have en søster, som man kan låne tøj af.

Nå, men I må have et godt 2012, vi ses lidt senere i år!

2 kommentarer:

  1. Sprang i så i poolen mens der var balloner???
    Johan :)

    SvarSlet
  2. Nope, desværre nej, men der havde vi allerede været i poolen en gang, og det gik jo ligesom ikke, at hoppe i poolen når først man havde make-up og festtøj og alt det der på... Og da jeg kom hjem næste morgen, var de væk :(

    SvarSlet