fredag den 30. december 2011

Vi ses næste år!

Ville bare lige for en sidste gang sige "Vi ses næste år"

Nytårs aften hernede har jeg endnu ikke så meget styr på, udover at Thais og jeg (og måske også min anden storesøster, Natália - hun bor normalt i Curitiba, men er hjemme her en uges tid), tager i byen om aftnen (dvs. inden kl. 01, vi kan ikke komme ind efter).
Jeg TROR, at vi har en middag, med nogen af mine forældres venner inden, her hjemme hos os, men jeg er ikke sikker.
Derudover har de en regel om, at man SKAL have noget hvidt på (???), hvilket lidt udløste en tøjkrise, men så er det jo godt, at man har en søster ;)
Det her bliver min sidste post i år, jeg håber at I har nydt bloggen, og at I fortsat vil følge med næste år! Jeg vil i hvert fald fortsætte med at blogge! 
★ FELIZ ANO NOVO Á TODOS, ATÉ PROXIMO ANO! ★

Ingen kommentarer:

Send en kommentar