søndag den 18. december 2011

4.

Så blev det 4. søndag i advent, og julestemningen mangler stadig :(( Men what ever, jul kommer igen næste år, og jeg har det vidunderligt!

Jeg har den indstilling, at når jeg nu kun har et exchange år, så gælder det om at få så mange oplevelser som muligt. Derfor siger jeg heller aldrig nej til noget, sådan næsten aldrig i hvert fald. Og det giver mange, rigtig mange, spændende oplevelser.

I dag var jeg ude og rapelle ved vandfaldene. Det var vildt, siger jeg jer. Eller, egentlig går det jo ret langsomt, men det var rimlig adreanalin fyldt alligevel. Og så var udsigten jo fantastisk, selvom jeg må indrømme, at vandfaldene har tabt lidt af deres "omg-i've-lost-my-breath-this-is-stunning" effekt.. I dag var 4. gang, og man har ligesom vænnet sig lidt til det ..

Jeg har desværre ikke ret mange billeder, jeg havde ikke nogen hænder frie, og det var der heller ikke rigtig nogen andre som havde, så I må lige nøjes med den reklame video, som de har lavet. For det er virkelig sådan det er!



PS. Så et sted på nettet, at højden er 87 meter.. Kan kun konstatere, at det er langt, og at det er en dårlig idé at kigge ned, med mindre, at man gerne vil give sig selv dårlige nerver ...
Men skønt var det, og jeg vil allerede gerne afsted igen! :D 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar