torsdag den 8. december 2011

:D

Eu achava, que talvez ficam interessante para vocês, que eu escrevei um posta em português. Eu vou falar um pouco, sobre hoje.
Eu arcordei as 8.30 (amo férias), e depois eu tomei café de manhã. Eu comeu um prato do aveia em flocos, uhmmm, quase como em Dinamarca! Mas o leite aqui é muito ruim, nossa, saudade do leite dinamarquês!
Depois, eu tentei de fazer o meu apresentacão da Dinamarca, mas a minha mãe falou, que eu não vou fazer este apresentacão amanhã (não sei por quê, mas sempre é assim no Brasil, kkk), e por cause desse, eu parei. O meu pai dormeu em casa hoje; a gente almocou junto, e depois ele voltei pro Paraguai de novo.
Eu queria ir pra academia a tarde, mas comecou chover, e eu tornei pregiucoco. Em vez, eu falei com o Johan e a mamma. Agora, eu estou escrevendo (sei, to muito engracado), depois eu vou ler um pouco e tomar um copo de chá.

Eu sei, que falta muitas c-cedillas, mas eu (de novo) estou preciucoco..
Tchau, abracos e um beijo.


(Oversættelse, til dem som ikke forstod ovenstående - det er læserservice)
Jeg tænkte, at det måske ville være interessant for jer, hvis jeg skrev en post på portugisisk. Jeg vil fortælle lidt om i dag.
 Jeg vågnede kl. 8.30 (jeg elsker ferie) og bagefter spiste jeg morgenmad. Jeg spiste en portion havregryn, uhhm, næsten som i Danmark. Men mælken her er meget dårlig, det er helt vildt (nossa kan ikke rigtig oversættes, men det er helt vildt er tæt på), jeg savner dansk mælk! 
Bagefter forsøgte jeg at lave min præsentation om Danmark, men min mor sagde, at jeg ikke skulle lave den i morgen (jeg ved ikke hvorfor, men det er altid sådan i Brasilien, hahaha), og på grund af dette, stoppede jeg. Min far sov hjemme i dag; vi spiste sammen, og bagefter tog han tilbage til Paraguay igen. 
Jeg ville have været i fitness, men så begyndte det at regne, og jeg blev doven. I stedet snakkede jeg med Johan og mamma. Lige nu skriver jeg (i know, i'm so funny), bagefter vil jeg læse lidt og drikke en kop te. 


Jeg ved godt, at der mangler mange c-cedilla'er, men jeg er doven (igen). 
Farvel, kram og et kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar