søndag den 4. december 2011

GANHEI A CORRIDA!!

I morges deltog jeg i mit andet løb her i Brasilien (start kl. 08.00). Og jeg vandt i kategorien 16-20 år (okay, konkurrenterne var ikke super hardcore, i DK havde jeg været laaaaangt fra at vinde noget som helst, og tiden er da stadig ikke særlig god i forhold til hvad jeg tidligere har løbet, men what ever. Den korte version er; Jeg vandt.)

Min tid var 29.11 (lidt mindre, for de kalkulerede, at alle startede samtidig), så selvom der var en kæmpe bakke til sidst (ondt), så kom jeg under 30 min (jubiii). Det betyder også, at jeg bliver nødt til at begynde at træne op til 10 km, for jeg havde en aftale med mig selv om, at når jeg kunne løbe under 30 igen, så skulle jeg træne op til 10, for at have noget at løbe efter (ha-ha-ha).

 Her er lidt billeder:
Seee, jeg havde faktisk konkurenter!

Min mor, far og nogen af deres venner :)

As correradoras

Mine forældre efter at være kommet i mål (yes, alle får medaljer).
- Ja, ja, de var kun 9 min langsommere end mig.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar