tirsdag den 20. marts 2012

E daí, o verão terminou

I går sluttede sommeren. I hvert fald officielt. Det kunne nu ikke rigtig mærkes, i dag havde vi 35 grader og skyfrit (som altid). Valgte at fejre vinterens ankomst med Josi, sammen tog vi ud og spise frozen yoghurt og bagefter hjem til mig, hvor vi drak masser af terere. Life is good 




Min portion :D 


Josi 

Så var der ikke mere ... :( 



Du får selv lov til at "hælde op", og bagefter er der en "salatbar" med brugt, granola, chokolade osv., og til sidst, vejer du det (og det er ikke engang dyrt). Det er sååå lækkert! :D 





















I må undskylde, at indlægene er blevet lidt uregelmæssige, men altså, det hele er jo blevet hverdag, ikke at jeg ikke nyder det (cause I do!!), men altså, det er bare lidt svært lige at finde ud af, hvad jeg skal skrive om.. Det ville jo være det samme som at bede jer om at skrive en blog om jeres hverdag - I ville nok også finde det lidt svært, at finde noget interessant at skrive om (og så skriver jeg jo flittigt i min dagbog, har næsten ikke noget tilbage!!, så glemmer lidt bloggen...), men der er stadig fuld fart på, og jeg er ved at få nogen søde veninder i min nye klasse.

Elsker at være udvekslingsstudent, håber ikke at I er i tvivl om det! ★ ★ ★ 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar