mandag den 26. marts 2012

regn + fest i rotary

Lige nu regner det. For første gang i over en måned. Det er også blevet koldere. Men det er egentlig meget rart, sådan en 35 grader hver dag bliver lidt varmt i længden. Selvom jeg må indrømme, at jeg faktisk allerede savner solen (efter 1 dag, floooot, får da en depression når jeg kommer hjem til Danmark). Så jeg har bare hygget med varm te og kakao og sådan noget. :)

Her i weekenden var jeg til en festiva i min rotary club. En fejring af alle månedens aniversariantes (alle dem i min klub som havde fødselsdag i marts, ved ikke lige hvad det hedder på dansk). Josi var med mig, heldigvis, vi var først hjemme kl. 03, og de blev ret så godt fulde rotarianerne. Og så var det koldt da vi kom ud på nattetimerne..



Fødselsdagsbørnene 


Josi og min counsellor hygger med kareoke

Det her var før de rigtigt begyndte at drikke ... 

Mig og Josi og os også lige en sang med Paula Fernandes (este: http://www.youtube.com/watch?v=YBwuoIO2NNk

Jajajaja, Josi er i virkeligheden super nørd i yu-gi-oh (hun har en storebror, that explains), og da min første søster var der, skulle Josi selvfølgelig lige demonstrere sine skills (efter at have fået opfrisket reglerne), og endte med at owne alle. Det havde jeg ikke set komme, haha!!

kram og beijos til jer alle


Ingen kommentarer:

Send en kommentar