torsdag den 19. april 2012

Amazonas genteeee!

Nå, smutter til amazonas lørdag kl. 04.50 for en 9 dage, det skal nok blive spændende! Glæder mig da i hvert fald, selvom det slet ikke er gået op for mig. Tog min første malaria pille i dag, men det er også det eneste som har været anderledes. Har ikke engang taget min kuffert (hedder det virkelig det?! o.O ) frem - og eftersom jeg allerede forlader mit lille hjem i morgen formiddag*, burde jeg nok til at komme i gang..
Nå, men det betyder jo så også, at I ikke kommer til at høre mere fra mig, før i maj - så I må hygge jer imens jeg er på eventyr i junglen! :D

*Som sagt letter mit fly kl. 04.50, så vi ville skulle være der ude klokken meeeget tideligt, og da der er en 10-15 stykker fra distriktet som skal med (=vi kan ikke hoste dem alle sammen), har vi besluttet at vi tager ud til lufthavnen, og venter sammen .. Det skal nok blive spændende. Det bliver en laaaaang nat, tror jeg godt jeg kan garantere!




Mit værelse og min kuffert her kl. 22.10... No comments 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar