tirsdag den 10. april 2012

Skoleeeee

Jaja, jeg går jo i skole hernede. Og tænkte, at jeg lige ville vise jer, hvad jeg egentlig laver i skolen .. :D



Jaja, mægtig seriøst. Det er vel 3.g? De sidste par dage har vi haft slåskampe med tusher, nogen overskæg, en af mine veninder lavede en fin tegning af os alle sammen, så fik jeg endelig taget et billede af den første brasilianer som jeg kender, med lysere hår end mig (helt naturligt) og så selvfølgelig Binie (man kan ikke lige høre hvad Josi siger til sidst, men hun klapper og så dør han, men det er på tysk)

I dag, blev jeg hevet op til tavlen af min geografi lærer - han ville bare lige påpege over for de andre elever, at min knold lignede en ananas (??).. Han har joket ret meget med mig, fordi at jeg er gringa, og endelig, endelig, endelig fandt han i dag ud af, at Josi også er!

Læg lige mærke til vores fine(!) uniformer, forstår ikke helt konceptet, for vi ligner jo ikke engang hinanden? Du kan vælge en hel masse forskellige farver, i 3.g har man en anden uniform, en t-shirt med stort logo på maven, og så kan du vælge den i alle mulige forskellige farver.. Vi ligner jo ikke engang hinanden? Men what ever, det er dejligt nemt, når man står op om morgnen, aldrig at være i tvivl om hvad man skal have på!

Pssst, fik jeg fortalt at jeg har fri kl. 12.15 hver dag? 3.g 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar