tirsdag den 29. maj 2012

Curitibaaaa

Jeg har travlt travlt travlt, men tænkte at I lige skulle have et billede fra min tur til Curitiba. Onsdag til søndag var jeg nemlig i hovedstaden i min stat, med min mor og mormor, for at se byen og besøge min ældste søster. Selvom tempoet (desværre) ikke var så højt, og vi fik derfor ikke set specielt meget, var det en rigtig hyggelig tur! 
Jardim Bôtanico, den mest berømte park i Curitiba, selvom jeg ikke helt forstår hvorfor.
Et stort drivhus, med nogen planter inden i, no big deal, efter du har været i Amazonas..
Mandag var jeg tideligt oppe sammen med Josi og Marta, vi var nemlig ude i lufthavnen kl. 05, for at sige farvel til Juan, mexicaneren i Foz, som tog tilbage til Mexico. Der blev grædt og grædt (i hvert fald Josi og jeg - og lidt Juan), kan slet ikke forstå, at vores Foz familie er begyndt at blive splittet op, og at jeg måske aldrig kommer til at se ham igen :(((

Ingen kommentarer:

Send en kommentar