mandag den 14. maj 2012

Vidaaa

2 uger siden jeg kom hjem fra Amazonas, og jeg savner det utrolig meget. Det hele var meget lettere der. Når det er sagt, nyder jeg skam også liver herhjemme. Er sammen med mine venner, hygger og nyder mine sidste 2 månder. Antallet af uger jeg har tilbage i Brasilien kan nu tælles på 2 hænder, pensa! Får ikke taget så mange billeder, det er jo min hverdag, mit liv?
Her i weekenden var jeg i Cascavel, til min mexicanske vens, Edgars, fødselsdag (og nej Torkil, han hverken er eller var min kæreste, ikke engang tæt på), hvor jeg så mange af de andre udvekslingsstudenter igen. Det var en vild weekend, men vi havde det sjovt og "matou os saudades" (slog savnene ihjel, ved ikke lige hvad man siger på dansk).

Josi, Júlia og jeg

Eylül (udvekslingsstudent fra Tyrkiet) og jeg i Cascavel
Påskeæg til mig, ebaaa. Brasilianere er ikke særlig vilde med marcipan dog. 

Mig og "os milhões" på min fars farm. Milhões betyder milioner eller store majs, så min mor jokede med at hun ville give mig en million i dag.

Pinhão, ved egentlig ikke helt hvad det er, det kommer fra en frugt, og er meget typisk for min stat.
Jeg kan IKKE lide det. 

Thais, min søster, har lavet mad til mig, for første gang - nogen sinde!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar