tirsdag den 22. november 2011

Opdagede lige i går, da jeg skrev med en af mine veninder fra Danmark, at jeg oversatte en del fra portugisisk til dansk. Og i dag, da jeg skulle oversætte en portugisisk tekst, var det svært at finde ordene på dansk.

I dag var jeg på juleshopping med Marta. Og vi mødte julemanden:

 JEG ER HØJERE END JULEMANDEN !!
Sou mais alto do papai noel!

Ehhm, ja ... Man har vel lov til at håbe?
Ehh, siim... Pode esperar.. 


I sidste weekend var jeg sammen med Marta, har en masse dejlige billeder, som jeg nok skal dele med jer.. Når jeg får tid.. For selvom jeg har ferie, så føles det som om, at jeg har mindre tid. Jeg er i hvert fald ret booket den her uge, og næste uge bliver nok også lidt pakket; intet er dog sikkert endnu, for vi er i Brasilien, og det med at lægge planer langt ud i fremtiden, det er ikke noget man gør sig i...

Der er blevet efterspurgt et indlæg om maden og om min værtsfamilie.. De kommer, I promise, men tænker at I hellere vil have nogen indlæg om hvad jeg laver, nu hvor jeg rent faktisk laver en del... :):):)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar